تریمر مدل TR42 زلموند

تریمر مدل TR42K زلموند که دارای گارانتی ۲۴ ماهه آژند سرویس است، توسط شرکت آژند قشم وارد بازار محصولات آرایشی شده است. تیغه‌های این مدل تریمر، از دسته محصولات لوازم زندگی زلموند، فولاد ضد زنگ می‌باشد که محصولی از برند معتبر ‘Hitachi’ ژاپن است.

جزئیات
بیشتر
شناسه محصول: TR42

24 مـاه گارانتـی

(دیدگاه کاربر 1)

تومان 1,500,000

تعداد:
zeli5

جزئیـات محصـول

درگـاه هـا و رابط هـا
مشخصات
مدل

TR42

موتور

«Mabuchi» ژاپن

تکنولوژی اصلاح

برش مستقیم

جنس تیغه

نوع تیغه

تیغه برش ضد زنگ از «Hitachi» ژاپن

منبع انرژی

باتری

گواهینامه‌ها

CE, RoHS

ابزار همراه

دارای دو عدد سری تیغه قابل تعویض، تیغه 28 میلی متری برای اصلاح ریش، چهار عدد شانه همراه 3، 4، 5 و 6 میلی متری

ویـژگی هـا

تریمر مدل TR42 زلموند دارای گارانتی ۲۴ ماهه آژند سرویس است. این محصول توسط شرکت آژند قشم وارد بازار محصولات آرایشی شده است. تیغه‌های این مدل تریمر، از دسته محصولات لوازم زندگی زلموند، فولاد ضد زنگ می‌باشد. این تیغه ها محصولی از برند معتبر ‘Hitachi’ ژاپن است. این محصول دارای دو عدد سری تیغه قابل تعویض می‌باشد که می‌توان به تناسب نیاز از هر کدام از آن‌ها استفاده کرد. موتور تریمر مدل TR42 نیز محصولی از شرکت «Mabuchi» ژاپن می‌باشد.

ویژگی Wet & Dry این محصول امکان استفاده از آن را در محیط خشک و مرطوب فراهم می‌آورد. از آنجایی که محصولات آرایشی همچون ماشین اصلاح و تریمر در ارتباط مستقیم با پوست می‌باشند ممکن است آسیب‌هایی را به پوست برسانند. خصوصا زمانی که قرار باشد در محیط خشک از آن‌ها استفاده کرد. به همین جهت نیز ویژگی خشک و مرطوب یا Wet & Dry یک ویژگی بسیار مهم برای این دسته از محصولات به شمار می‌آید. با وجود این ویژگی می‌توان از این محصول در محیط‌های مرطوبی همچون حمام استفاده کرد تا آسیبی به پوست صورت نرسد و پوست لطافت خود را از دست ندهد.

تریمر زلموند در کنار خود ۴ شانه همراه برای کوتاه کردن مو در طول‌های مختلف دارد که کار با آن را راحت‌تر می‌کند. این شانه‌ها ۳، ۴، ۵ و ۶ میلی متری می‌باشند. با توجه به طول مورد نیاز برای بلندای مو می‌توان از آن‌ها برای بهتر و حرفه‌ای‌تر کوتاه کردن مو استفاده کرد. این مدل موزن زلموند همچنین تیغه ۱۰ میلی متری برای تتو مو دارد که یکی از ویژگی‌های قابل ذکر آن می‌باشد.

نظرات کاربران در مورد این محصول

1 دیدگاه برای تریمر مدل TR42 زلموند

  1. امیر

    بیسیم و باسیم و اینکه مثل cl33 نیاز به شانه های متعدد نداشته باشه، داشتن خط زن و ننذه های ۰۰۰ یا ۰۰۰۰۰۰ باعث تکمیل دستگاه میشه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ثبت نام در خبرنامه‌ی زلموند، شما با قواعد و مقررات وب‌سایت ما اعلام موافقت می کنید.
شما در هر لحظه می توانید با ارسال کلمه‌ی "توقف" به ایمیل زیر، دریافت خبرنامه را متوقف کنید.
info@zelmond.com