موزن بینی TR61 | زلموند

موزن بینی مدل TR61 زلموند با گارانتی ۲۴ ماهه آژند سرویس، توسط شرکت آژند قشم، نماینده رسمی محصولات پاناسونیک، وارد بازار شده است. این مدل در بارزترین ویژگی خود دارای استاندارد بین‌المللی IPX8  می‌باشد؛ به این معنی که دستگاه مورد نظر تا 1.5 متر در برابر فرورفتگی در آب مقاوم است.

جزئیات
بیشتر
شناسه محصول: TR61

24 مـاه گارانتـی

(دیدگاه کاربر 2)

تومان 850,000

تعداد:

جزئیـات محصـول

درگـاه هـا و رابط هـا
مشخصات
مدل

TR61

موتور

«Mabuchi» ژاپن

تکنولوژی اصلاح

برش چرخشی

جنس تیغه

نوع تیغه

تیغه برش ضد زنگ ژاپنی

منبع انرژی

باتری

گواهینامه‌ها

IPX8 مقاوم در برابر فرورفتن بیش از یک متر در آب

ویژگی‌ها

ضد آب، قابل شستشو

ویـژگی هـا

موزن بینی مدل TR61 زلموند، توسط شرکت آژند قشم، نماینده رسمی محصولات پاناسونیک، وارد بازار شده است. این محصول دارای گارانتی ۲۴ ماهه آژند سرویس می‌باشد. در تیغه‌های این محصول از استیل ضد زنگ ژاپنی استفاده شده است. دقت این تیغه باعث می‌شود که برش دقیقی بر روی موهای آن نواحی داشته باشد و موها را دچار کشیدگی که باعث ایجاد درد و در مواردی باعث کبودی پوست می‌شود نکند. موتور این مدل موزن بینی، برند «Mabuchi» می‌باشد که محصولی از ژاپن است. این موتور در رده موتورهای قدرتمند آرایشی قرار دارد.

این مدل در بارزترین ویژگی خود دارای استاندارد بین‌المللی IPX8  می‌باشد؛ با توجه به وجود این استاندارد برای این محصول، با فرو رفتن آن در آب تا عمق یک و نیم متری، آب نمی‌تواند به درون آن نفوذ کند. به این معنی که دستگاه مورد نظر تا یک و نیم متر در برابر فرورفتگی در آب مقاوم است. همچنین طراحی موزن بینی TR61 کاملا قابل شستشو است که مزیت مهمی برای این محصول به حساب می‌آید. محصولات آرایشی همچون موزن بینی، برای رعایت بهداشت، می‌بایست بعد از هر بار استفاده تمیز شوند. به همین جهت نیز آن دسته از محصولاتی آرایشی که قابلیت شستشو نیز دارند، بسیار کاربردی‌تر محسوب می‌شوند. چرا که رعایت نظافت در آن‌ها ساده‌تر و بهتر رعایت می‌شود.

این محصول از محصولات زلموند، با باتری کار می‌کند. مزیت دستگاه‌هایی که با باتری کار می‌کنند این است که در هر جایی که باتری آن‌ها تمام شد می‌توان به راحتی و بدون نیاز به پریز و برق، باتری آن را عوض کرد و دوباره از آن استفاده نمود.

پیـشنهـادهـای بیـشـتـر

نظرات کاربران در مورد این محصول

2 دیدگاه برای موزن بینی TR61 | زلموند

  1. محمد رضا

    من از این محصول واقعا راضیم، کاملا ضد آبه و برای استفاده من عالیه

  2. آیدین

    این محصول خیلی خوبه، از دستم افتاد رو سرامیکها هیچ اتفاقی براش نیفتاد، ضد آبم که هست.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ثبت نام در خبرنامه‌ی زلموند، شما با قواعد و مقررات وب‌سایت ما اعلام موافقت می کنید.
شما در هر لحظه می توانید با ارسال کلمه‌ی "توقف" به ایمیل زیر، دریافت خبرنامه را متوقف کنید.
info@zelmond.com